1:22 PM Проведено засідання педагогічної ради на тему: «Формування освітнього середовища для демократичного розвитку педагогіки партнерства». | |
На розгляд педагогічної ради виносились такі питання:
Та проведено майстер клас з елементами тренінгу «Формування освітнього середовища для демократичного розвитку педагогіки партнерства». Концепція Нової української школи сприяє розкриттю та розвитку здібностей і можливостей дитини на основі педагогіки, що ґрунтується на партнерстві між дитиною, педагогом та батьками. Саме батьки відіграють велике значення у створенні нового освітнього середовища, вони підтримують заклади освіти, педагога і цим намагаються допомогти покращити якість освітнього процесу для своїх дітей Тому вчителям було запропоновано подивитися на даний процес партнерства очима дітей, батьків, та педагогів, та створити 3 групи учасників. Перша група «Учителі» працювали за такою методикою як « Ялинка рішень». Це технологія є варіантом розв’язання конкретної проблеми, цей метод допоміг нам проаналізувати та краще зрозуміти механізм прийняття складних рішень. Тобто, існує конкретна проблема і є взірець. Взірець як ми бачимо на дошці це ялинка рішень. Проблема наша « Успішний учень.Який він?» Друга група « Учні» працювали за методом – кластер, потрібно обрати правильні та потрібні риси для сучасного педагога, які б відповідали на сьогодні запитам суспільства. Третя група «Батьки » працювали за технікою « Кошик ідей». Що ж таке кошик ідей, це здебільшого спосіб зацікавлення. У нашому випадку це був реальний кошик ідей. Завдання, записати ідеї « Як батьки повинні співпрацювати зі своєю дитиною, аби вона була успішною у навчанні?» Підводячи підсумки засідання робота педагогів показала , що важливо коли батьки дають любов, турботу, педагоги – знання, поважають учнів, а діти в свою чергу виховують у собі допитливість, наполегливість. Тоді педагогіка партнерства набуває важливого значення як вектор гуманного і творчого підходу до кожного учасника освітнього процесу!
| |
|
Всього коментарів: 0 | |
| |