Головна » 2021 » Січень » 21 » Проведено засідання педагогічної ради на тему: «Формування освітнього середовища для демократичного розвитку педагогіки партнерства».
1:22 PM
Проведено засідання педагогічної ради на тему: «Формування освітнього середовища для демократичного розвитку педагогіки партнерства».

На розгляд педагогічної ради виносились такі питання:

  • «Про стан формування наскрізних змістовних ліній з української мови, літератури та зарубіжної літератури», доповідач заступник директора з НВР Остапенко А.М.
  • «Про організацію роботи з батьки в освітньому процесі під час карантину» , слухали соціального педагога Кулій О.С.
  • «Про стан роботи шкільної бібліотеки та забезпечення підручників учнів гімназії», доповідач бібліотекар Шаматай Т.М.
  • «Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників гімназії з 2020 рік», слухали в.о. директора Бабін Я.В.

Та проведено майстер клас з елементами тренінгу  «Формування освітнього середовища для демократичного розвитку педагогіки партнерства». Концепція Нової української школи сприяє розкриттю та розвитку здібностей і можливостей дитини на основі педагогіки, що ґрунтується на партнерстві між дитиною, педагогом та батьками. Саме батьки відіграють велике значення у створенні нового освітнього середовища, вони підтримують заклади освіти, педагога і цим намагаються  допомогти покращити якість освітнього процесу для своїх дітей

Тому вчителям було запропоновано подивитися на даний процес партнерства очима дітей, батьків, та педагогів, та створити 3 групи учасників.

Перша група «Учителі»  працювали за такою методикою як « Ялинка рішень». Це технологія є варіантом розв’язання конкретної проблеми, цей метод допоміг нам проаналізувати та краще зрозуміти механізм прийняття складних рішень. Тобто, існує конкретна проблема і є взірець. Взірець як ми бачимо на дошці це ялинка рішень. Проблема наша « Успішний учень.Який він?»

Друга група « Учні» працювали за методом – кластер,  потрібно обрати  правильні та потрібні риси для сучасного педагога, які б відповідали на сьогодні запитам суспільства.

Третя група «Батьки » працювали за технікою « Кошик ідей». Що ж таке кошик ідей, це здебільшого спосіб зацікавлення. У нашому випадку це був реальний кошик ідей. Завдання, записати ідеї « Як батьки повинні співпрацювати зі своєю дитиною, аби вона була успішною у навчанні?»

 Підводячи підсумки засідання робота педагогів показала , що важливо коли батьки дають любов, турботу, педагоги – знання, поважають учнів, а діти в свою чергу виховують у собі допитливість, наполегливість. Тоді педагогіка партнерства набуває важливого значення як вектор гуманного і творчого підходу до кожного учасника освітнього процесу!

 

Переглядів: 131 | Додав: Nastia | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar